Hátrányos helyzetű tanulók a digitális munkarendben

Célcsoport: 1-12. évfolyam

rövid leírás

A webinárium során hátráynos helyzetű tanulókkal foglalkozó pedagógusok osztják meg tapasztalataikat a hallgatósággal.

részletes ismertető

A 2020. március 16-tól életbe lépett digitális munkarendre való átállás minden iskola számára kihívást jelentett. A Digitális munkarend iskolai tapasztalati c. webináriumsorozatunkban lezajlott beszélgetések egyszerre fontos lenyomatai a COVID-19 járvány okozta krízishelyzetnek, másfelől a digitális pedagógiáról való tudásunk szempontjából is kiemelten fontos gondolatokat, véleményeket, konkrét megoldásokat adhatnak a távtanuláson túlmutatóan is. A 2020. márciusára tehető, mintegy két hónapnyi digitális munkarendben zajló tanulás során számos olyan pedagógiai tapasztalat halmozódott fel, amelyre mindenképpen érdemes reflektálni. A sorozat ezen részében olyan pedagógusok osztják meg gondolataikat a digitális munkarenddel kapcsolatban, akik hátrányos helyzetű tanulókkal foglalkoznak, a krízis előtt intézményük alternatív pedagógiai módszereket alkalmaz(ott) a gyerekek hátrányainak mérséklése érdekében.

Hátrányos helyzetű tanulók a digitális munkarendben